Atpakaļ

Jaunais Nissan Qashqai – krosovers ar Premium klases dizaina, tehnoloģiju un veiktspējas uzlabojumiem

  • Eiropā visvairāk pirktais krosovers ir papildināts ar būtiskiem Premium klases uzlabojumiem.
  • Dizaina, kvalitātes, tehnoloģiju un veiktspējas uzlabojumi ir veikti, balstoties uz 2,3 miljonu Nissan Qashqai esošo īpašnieku atsauksmēm.
  • Jaunais Tekna+ aprīkojuma līmenis piedāvā visaugstākā līmeņa aprīkojumu.
  • ProPILOT autonomās vadības tehnoloģija plašākām braukšanas iespējām un brīvībai.
  • Inteliģentā ārkārtas bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas tehnoloģiju ir tikai viena no daudzām jaunajā Qashqai pieejamajām Nissan Inteliģentās mobilitātes tehnoloģijām.
  • Jaunais Nissan Qashqai Latvijā būs pieejams 2017. gada rudenī.

 

16.06.2017. – Eiropā vispirktākais pilsētas krosovers – Nissan Qashqai tagad ir papildināts ar ievērojamiem uzlabojumiem, kas vēl vairāk izceļ tā Premium klases raksturu. Uzlabojumi ir veikti četrās jomās – ir radīts jauns, mūsdienīgs eksterjera dizains, nodrošināts augstākas kvalitātes automobiļa salons, uzlabota braukšanas veiktspēja un pievienotas jaunas Nissan Inteliģentās mobilitātes tehnoloģijas –, lai nodrošinātu klientiem vēl lielāku atbalstu, pārliecību un komfortu.

 

Šīs plašās izmaiņas ir veiktas, balstoties uz klientu atsauksmēm, un ir izstrādātas tā, lai stiprinātu Qashqai kā viennozīmīga segmenta līdera statusu. Līdz ar Tekna+ aprīkojuma līmeņa ieviešanu ir attīstījusies arī Qashqai aprīkojuma līmeņu struktūra, un šis aprīkojuma līmenis nosaka jaunus luksusa standartus C-SUV krosoveru segmentā.

 

Kad 2007. gadā Qashqai tika laists klajā, tas bija īstens pionieris, un kopš tā laika tas vienmēr ir slavēts par savu pārliecinātās braukšanas pieredzes nodrošināšanu. Pateicoties vairākiem acij apslēptiem uzlabojumiem, Qashqai izcilā vadāmība tagad ir tik laba kā nekad agrāk.

 

Automobilis ir papildināts ar inovatīvām tehnoloģijām, savukārt citas tehnoloģijas ir uzlabotas ar jaunām drošības funkcijām. Klientiem, kas tiecas pēc jaunas braukšanas elastības pakāpes un lielākas brīvības, jaunais Qashqai būs pieejams ar Nissan ProPILOT autonomās vadības tehnoloģiju.

 

Qashqai priekšpuse ir pilnībā pārveidota, standarta versijā integrējot jaunu priekšējo bamperi ar plašāku automobiļa virsbūves krāsas izmantojumu uz tā un jaunu spīdīgi melnu apdari, kas uzlabo redzamo melno plastmasas daļu izskatu. Atveres abās pusēs palīdz dzinēja dzesēšanā.

 

Nissan Qashqai Premium klases uzlabojumi visvairāk ir pamanāmi automobiļa salonā. Tie ir acīm redzami augstās kvalitātes un izsmalcinātajos apdares materiālos, uz autovadītāju orientētajā automobiļa salona iekārtojumā un manāmi uzlabotajās pilnīgas kontroles funkcijās.

 

Iekāpjot automobilī, autovadītāji uzreiz ievēros jauno un pievilcīgo stūri. Tā atspoguļo Nissan jaunāko automobiļu modeļu, tostarp pilnīgi jaunās Micra un jaunā X-Trail, dizainu globālā līmenī un ir visu jaunu Qashqai standarta aprīkojumā. Jaunajai stūrei ir „D” forma, un tās horizontālā apakšdaļa autovadītājam atvieglo gan iekāpšanu un izkāpšanu no automobiļa, gan arī rada sportiskāku izskatu un sajūtas.

 

Braukšanas jomā prioritāte bija mierīgāku automobiļa virsbūves kustību un mazāku automobiļa svārstību nodrošināšana. Tas tika sasniegts, mainot amortizatoru regulējumu, samazinot katra atsevišķā riteņa atsperojuma pakāpi un modificējot gumijas detaļas. Palielināta ir arī sānsveres stabilizatora stingrība, lai uzlabotu vadāmību. Tagad, pateicoties automobiļa inteliģentajā brauciena kontroles sistēmā veiktajām izmaiņām, automobiļa virsbūve mazāk kustas, braucot pāri ceļa negludumiem.

 

Jaunajam Qashqai būtiski uzlabojumi ir veikti trokšņu, vibrāciju un gaitas nevienmērīguma (NHV) mazināšanas jomā. Priekšējās sānu durvīs un aiz aizmugurējo riteņu arkām ir uzstādīts papildu un augstākas kvalitātes skaņas izolācijas materiāls. Ap priekšējām sānu durvīm ir uzstādīts papildu blīvējums, savukārt aizmugurējām sānu durvīm ir palielināts logu stiklu biezums no 3,15 mm uz 3,85 mm, lai uzlabotu braukšanas pieredzi aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.

 

2018. gadā Nissan jaunajā Qashqai ieviesīs ProPILOT autonomās vadības tehnoloģiju. Tā ir pirmais solis zīmola virzībā uz autonomo braukšanu, kas autovadītājiem sniegs vairāk brīvības, ļaujot viņiem automatizēt ikdienišķākos automobiļa vadīšanas elementus.

 

ProPILOT autonomās vadības tehnoloģija kontrolē automobiļa stūres darbību, braukšanas ātruma palielināšanas un bremzēšanas procesus, braucot vienas braukšanas joslas ietvaros uz lielceļa intensīvas satiksmes apstākļos, kā arī braucot ar nemainīgi lielu ātrumu. Tā balstās uz trim tehnoloģijām – braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēmu (LKA – Lane Keep Assist), inteliģento kruīza kontroles sistēmu (ICC – Intelligent Cruise Control) un satiksmes sastrēgumu "pilota” sistēmu (THP – Traffic Jam Pilot). Šo intuitīvi lietojamo ProPILOT autonomās vadības tehnoloģiju varēs aktivizēt, nospiežot pogu uz Qashqai stūres. Informācija tiks parādīta kombinētajā mērinstrumentu panelī starp mērinstrumentu skalām. Sīkāka informācija par ProPILOT autonomās vadības tehnoloģiju būs pieejama īsi pirms tās laišanas klajā.

 

Qashqai uzlabojumus ir izstrādājušas Apvienotajā Karalistē, Spānijā un Vācijā bāzētas inženieru komandas. Automobilis vēl aizvien tiks ražots Nissan modernajā rūpnīcā, kas atrodas Sanderlendā, Apvienotajā Karalistē, kas ir viena no Eiropā efektīvākajām automobiļu rūpnīcām.

 

Šogad Ženēvas automobiļu izstādē prezentētā jaunā Nissan Qashqai pārdošana Latvijā tiks uzsākta 2017. gada septembrī.

 


Plašāka informācija par jauno Nissan Qashqai.

 

Nissan Qashqai ir nodrošinājis sev ievērojamu vietu autobūves nozares vēstures grāmatās. Qashqai bija C-SUV krosoveru segmenta pionieris, un, kaut arī šobrīd pārdošanā ir pieejami vairāk nekā 20 konkurējoši produkti, tas saglabā segmenta etalona statusu ar nepārspējamu 10,3% tirgus daļu.

 

Qashqai ir Eiropā visveiksmīgākais Nissan automobiļa modelis Nissan 83 gadu pastāvēšanas vēsturē – kopš oriģinālās tā versijas laišanas klajā 2007. gadā ir pārdoti aptuveni 2,3 miljoni Nissan Qashqai. Tas ir ieguvis vairāk nekā 80 apbalvojumu, tostarp 19 „Gada automobiļa” titulus.

 

Tāpat tas ir izaicinājis tradicionālo autobūves produktu dzīves ciklu. 2017. gada marts oficiāli bija tā līdz šim visveiksmīgākais pārdošanas mēnesis Eiropā, kad tika pārdoti vairāk nekā 33 000 Nissan Qashqai.

 

Jau vairāk nekā 10 gadus Qashqai ir pievilcīgs ar to, ka tas ir izcils pilsētas krosovers. Tajā apvidus automobiļa praktiskums un pievilcība ir veiksmīgi apvienots ar hečbeka ekoloģiskumu, braukšanas dinamiku un mazajām ekspluatācijas izmaksām. Jaunie, būtiskie uzlabojumi vēlreiz apliecinās un stiprinās Qashqai kā krosovera Nr.1 statusu Eiropā.

 

Tāpat kā citiem Nissan automobiļu modeļiem, arī šim ikviens uzlabojums, neskatoties uz to – liels vai mazs, ir veikts, domājot par klientiem un ņemot vērā viņu atsauksmes. Klientu izpētes rezultāti liecināja, ka klienti vēlētos izmaiņas automobiļa eksterjerā, lai piešķirtu tam vēl mūsdienīgāku un izsmalcinātāku izskatu, jaunas Premium klases iezīmes un papildu izvēles iespējas tiem, kas vēlas iegādāties augstāka aprīkojuma līmeņa versijas, kā arī papildu uzlabojumus un jaunas drošības tehnoloģijas, kas saistītas ar automobiļa vadīšanu.

 

Jaunais Nissan Qashqai piedāvā to visu un pat vēl vairāk.

 


Jaunā Nissan Qashqai visaugstākais – Tekna+ aprīkojuma līmenis klientiem piedāvā jaunu Premium klases izvēles iespēju.

 

Jaunums Qashqai aprīkojuma līmeņu klāstā ir papildu aprīkojuma līmeņa – Tekna+ pievienošana, kas ir visaugstākais jaunā Qashqai aprīkojuma līmenis un atrodas virs VisiaAcentaN-Connecta un Tekna aprīkojuma līmeņiem. Standarta aprīkojumā piedāvājot jaunas un ekskluzīvas Premium klases iezīmes, Tekna+ aprīkojuma līmenis ir orientēts uz pircējiem, kuri vēlas iegādāties visbagātīgāk aprīkotu Qashqai versiju.

 

Tekna+ aprīkojuma līmenī jaunā Nissan Qashqai salonā ir jauni Premium klases sēdekļi ar mīkstas augstākās kvalitātes „Nappa” ādas apdari un ekskluzīvām trīsdimensiju nošuvēm uz to centrālajiem paneļiem – tas ir absolūts jaunums Nissan automobiļos Eiropā. Tāds pats dizains ir arī automobiļa aizmugurē. Tekna+ aprīkojuma līmeņa standarta versijā ādas apdare ir melna, taču to bez maksas ir iespējams izvēlēties arī elegantā plūmju krāsā.

 

Autovadītāja sēdeklis ir aprīkots ar elektroniski vadāmu 4 virzienu pneimatisko jostas vietas atbalstu, kas ir vēl viens jaunums Nissan automobiļos Eiropā. Tas ļauj autovadītājiem ar jebkādu ķermeņa uzbūvi pielāgot sēdvietas pozīciju, tā uzlabojot komfortu un samazinot nogurumu braukšanas laikā. Automobilim ir pieejama arī autovadītāja sēdekļa atmiņas funkcija ar divu sēdekļa pozīciju saglabāšanas iespēju, kas ir saistīta ar automobiļa sānu durvju spoguļu leņķi. Šobrīd tā ir unikāla funkcija šim Nissan Europe piedāvātajam Nissan automobiļa modelim, un to ir iespējams kontrolēt ar vadības slēdžiem, kas atrodas uz autovadītāja sēdekļa sāna apakšdaļas.

 

Tekna+ aprīkojuma līmenī standarta aprīkojumā pieejama ir arī Premium Bose audio sistēma ar 8 skaļruņiem (plašāka informācija par Bose audio sistēmu ir lasāma tālāk).

 

No ārpuses Qashqai Tekna+ aprīkojuma līmenī rotā tādi Premium klases elementi kā, piemēram, matētas sudraba krāsas sānu spoguļu uzlikas un jumta reliņi.

 


Uzlabojumi automobiļa salonā veicina Qashqai Premium klases izskatu.

 

Nissan Qashqai Premium klases tēla jaunie papildinājumi visvairāk ir pamanāmi automobiļa salonā. Tie ir acīm redzami augstās kvalitātes un izsmalcinātajos apdares materiālos, uz autovadītāju orientētajā automobiļa salona iekārtojumā un manāmi uzlabotajās pilnīgas kontroles funkcijās.

 

Iekāpjot automobilī, autovadītāji uzreiz ievēros jauno un pievilcīgo stūri. Tā atspoguļo Nissan jaunāko automobiļu modeļu, tostarp pilnīgi jaunās Micra un jaunā X-Trail, dizainu globālā līmenī un ir visu jauno Qashqai standarta aprīkojumā. Tagad stūrei ir „D” forma, un tās horizontālā apakšdaļa autovadītājam atvieglo gan iekāpšanu un izkāpšanu no automobiļa, gan arī rada sportiskāku izskatu un sajūtas.

 

Kompaktā stūres centrālā rumba ir mazāka nekā iepriekš, un tās trīs spieķi ir slaidāki, kā rezultātā augšpusē tiek iegūta par 17% lielāka telpa un uzlabota mērinstrumentu pārskatāmība. Jaunums ir četru pakāpju vadības slēdži kombinētā mērinstrumentu displeja vadībai (kreisajā stūres pusē) un kruīza kontroles slēdži (labajā stūres pusē), kas nodrošina intuitīvāku to lietošanu un samazina laiku, kad autovadītājs novērš skatienu no ceļa.

 

Loka platums ir palielināts no 34 mm uz 37,5 mm, lai nodrošinātu ērtāku un drošāku satvērienu. Jauno Premium klases stilu rada matētas sudraba krāsas elementi uz centrālā stūres spieķa, kas sasaucas ar automobiļa ikoniskās „V-Motion” priekšējās restes formu.

 

Tāpat ir uzlabotas arī daudzas citas automobiļa salona zonas. Gaisa ventilācijas atverēm un automobiļa salona durvju rokturiem ir augstākas kvalitātes apdare, un ir izmantoti pieskārienam daudz patīkamāki materiāli, savukārt, sākot ar Acenta aprīkojuma līmeni, automobiļa centrālās konsoles elkoņbalsts, kas atrodas starp abiem priekšējiem sēdekļiem, ir papildināts ar jaunām nošuvēm. Tagad, sākot ar Tekna aprīkojuma līmeni, Qashqai griestu apdari ir iespējams izvēlēties arī tumšā krāsā. Tiem klientiem, kas izvēlēsies Qashqai ar Xtronic automātisko pārnesumkārbu, pārnesumu pārslēgs būs pieejams ar ādas stila apdari.

 

Ar vienu pieskārienu elektriski vadāmie logi tagad ir pieejami visām četrām sānu durvīm un ir iekļauti visu aprīkojuma līmeņu standarta aprīkojumā. Turklāt visus sānu logus ir iespējams vienlaikus atvērt un aizvērt attālināti, izmantojot atslēgu, piemēram, lai varētu ielaist svaigu gaisu automobiļa salonā karstā dienā.

 


Jauni Premium klases sēdekļi vēl lielākam komfortam.

 

Klienti vienmēr ir novērtējuši Qashqai augsto komforta līmeni. Lai vēl vairāk palielinātu tā Premium klases tēlu, N-Connecta un augstākos aprīkojuma līmeņos automobiļa priekšējie sēdekļi ir pilnībā pārveidoti.

 

Tagad tiem ir monoformas stils, pagarināta pamatne un polstera forma, kas nodrošina papildu atbalstu. Tāpat tiem ir augstākas atzveltnes un sašaurināta plecu daļa, kas rada daudz ietilpīgāku automobiļa salona vidi un patīkamāku sajūtu automobili sēdošajiem, kā arī uzlabo redzamību aizmugurē esošajiem pasažieriem.

 

Priekšējo sēdekļu aizmugures dizains ir mainīts, uzstādot jaunu un pret skrāpējumiem noturīgāku plastmasas apdari un divas noderīgas kabatas. Pārveidotā priekšējo sēdekļu aizmugures apdare nodrošina plašāku vietu aizmugurē sēdošo pasažieru kājām ceļgalu līmenī.

 

Acenta aprīkojuma līmeņa priekšrocības ir jaunā un izturīgākā tapsētā apdare, ar ko papildināts pašreizējais sēdekļu dizains.

 

Ņemot vērā klientu atsauksmes, ir uzlabotas abas Qashqai informatīvi izklaidējošās sistēmas. Digitālās radioapraides radio (DAB) tagad lielākajā daļā tirgus ir pieejams jau standarta aprīkojumā, savukārt NissanConnect navigācijas un multimediju sistēma ar skārienjutīgo ekrānu, kas ir pieejama standarta aprīkojumā, sākot ar N-Connecta aprīkojuma līmeni, un kā izvēles aprīkojums Acenta aprīkojuma līmenī, ir aprīkota ar jaunu lietotāja saskarni, kas pēc izskata vairāk atgādina aplikāciju. Tiem Nissan Qashqai, kas ir aprīkoti ar NissanConnect sistēmu, būs arī haizivs spuras tipa jumta antena, kas nodrošina labāku signāla uztveršanu un modernāku eksterjera dizainu.

 

Lai uzlabotu veiktspēju brīvroku tālruņa sistēmas lietošanas laikā, iebūvētais mikrofons ir pārvietots uz augšējo lasīšanas apgaismojuma atrašanās vietu.

 

Pateicoties gaišajam un ietilpīgajam automobiļa salonam, Qashqai ir universāls automobilis līdz pat pieciem braucējiem, un tā attapīgi veidotie bagāžas uzglabāšanas un pārvadāšanas risinājumi un praktiskās funkcijas to padara par ideālu automobili gan pāriem, gan ģimenēm. Qashqai bagāžas nodalījums ir ietilpīgs un viegli pielāgojams – tā ietilpība ir 430 litri, ko iespējams palielināt līdz 1598 litriem, nolokot 60:40 dalītos aizmugurējos sēdekļus. Bagāžas nodalījums ir aprīkots ar Nissan novatorisko bagāžas sistēmu, kas ļauj izvietot plauktus un bagāžas sadalītājus 18 dažādās konfigurācijās.

 


Pilnīgi jauna Premium Bose audio sistēma.

 

Atsaucoties uz klientu pieprasījumu pēc augsta līmeņa audio sistēmas pieejamības, Qashqai Tekna+ aprīkojuma līmeņa standarta aprīkojumā un Tekna aprīkojuma līmeņa izvēles aprīkojumā ir pieejama jauna audio sistēma ar 8 skaļruņiem. To ir izgatavojis Bose, kas ir Nissan partneris Premium klases audio sistēmu jomā, un tam ir divi 25 mm augstfrekvenču skaļruņi, kas ir uzstādīti vējstikla pamatnē, 165 mm zemfrekvenču skaļruņi priekšējās sānu durvīs un 130 mm vidēju frekvenču skaļruņi automobiļa aizmugurējās sānu durvīs. Divi 115 mm zemfrekvenču skaļruņi ir ievietoti 7,7 litru lielā īpaši izstrādātā apvalkā, kas ir uzstādīts rezerves riteņa iedobē automobiļa bagāžas nodalījumā. Bose digitālais pastiprinātājs, kuram ir astoņi kanāli ar individuāli noregulējamu izlīdzinājumu un digitālā signāla apstrādes sistēma, ir uzstādīts zem priekšējā pasažiera sēdekļa.

 

Tā rezultātā klienti iegūst vispilnīgāko audio sistēmu, kāda jebkad ir bijusi pieejama Nissan automobiļos Eiropā. Tā rada plašāku skaņas vidi, kas sniedz koncertam līdzīgu klausīšanās pieredzi, nodrošinot skaidru akustiku un minimālu skaņas kropļojumu augstākajos skaļuma līmeņos.

 

Papildinot Qashqai ar Premium Bose audio sistēmu, automobilim pieejamo audio sistēmu klāsts ir palielinājies no divām līdz trim. Divas klāstā esošās audio sistēmas arī ir uzlabotas, lai optimizētu skaņas kvalitāti, ņemot vērā izmaiņas automobiļa salonā. Šīs izmaiņas uzlabo audio sistēmu sniegumu, palielinot tonālo izlīdzinājumu, it īpaši basa skaņai, gan autovadītājam, gan pasažieriem.

 


Automobiļa eksterjera uzlabojumi mūsdienīgākam dizainam.

 

Vislielākās pārmaiņas ir veiktas Nissan Qashqai eksterjerā. Tagad tam ir jauns, vēl mūsdienīgāks izskats, ko Nissan sauc par „Premium klases dinamiku”, un šīs pārmaiņas ir redzamas no ikviena skatupunkta.

 

Qashqai priekšpuse ir pilnībā pārveidota, standarta versijā integrējot jaunu priekšējo bamperi, kura apdarē ir plašāks automobiļa virsbūves krāsas lietojums un jauna, spīdīgi melna apdare, kas uzlabo redzamo melno plastmasas daļu izskatu. Atveres abās pusēs palīdz dzinēja dzesēšanā.

 

Bampera vidusdaļā ir uzstādīti divi jauni horizontāli apdares elementi. Visia un Acenta aprīkojuma līmenī tie ir melnā krāsā, savukārt N-Connecta un augstākos aprīkojuma līmeņos – matētā sudraba krāsā. Sākot ar Acenta aprīkojuma līmeni, Qashqai ir aprīkots ar priekšējiem miglas lukturiem, kas tagad ir novietoti zemāk.

 

Qashqai uzlabotā priekšpuses dizaina centrā ir jaunākās Nissan ikoniskās „V-Motion” priekšējās restes versija, kas ieskauj jauno Nissan emblēmu. Pastāv divas emblēmas versijas. Sākot ar Visia aprīkojuma līmeni, tai ir jauna, pilnīgi plakana apdare. Šādas izmaiņas veiktas tādēļ, ka uzlabotais radars, kas ir daļa no Qashqai inteliģentās ārkārtas bremzēšanas sistēmas, tagad ir uzstādīts tieši aiz tās. Plakanā apdare ļauj radara viļņiem netraucēti tikt pārraidītiem caur to. Iepriekš radars bija uzstādīts zemāk uz režģa un vairāk uz vienu pusi. Otra emblēmas versija, kuras kontūra ir iezīmēta daudz tradicionālākā veidā, ir uzstādīta automobiļiem bez inteliģentās ārkārtas bremzēšanas sistēmas.

 

Pateicoties Nissan inovatīvajai inženierbūvniecībai, tagad gandrīz nemanāmajā priekšējās restes hromētajā ietvarā ir ievietota priekšējā kamera, kas nodrošina daļu no inteliģentā apkārtskata monitora attēla. Tā ir Nissan inovatīvā 360° automobiļa stāvvietā novietošanas kameru sistēma. Iepriekš tā bija Nissan emblēmas daļa.

 

Priekšējo resti ietver jaunie priekšējie lukturi, kas nodrošina daudz izteiksmīgāku dizaina atšķirību starp halogēna lukturiem, kuri ir pieejami VisiaAcenta un N-Connecta aprīkojuma līmeņos, un pilnajiem LED lukturiem, kas pieejami Tekna un Tekna+ aprīkojuma līmeņos.

 

Halogēna lukturiem tagad ir raksturīgā dienas gaismas lukturu „bumeranga” forma, ko veido nevis sešas, bet deviņas LED lampas, un jaunas, biezākas lēcas. Tādējādi tiek iegūts mūsdienīgāks un izteiktāks Premium klases izskats.

 

Automobiļa tuvās gaismas ar nemainīgu veiktspēju ir saglabātas no iepriekšējās automobiļa modeļa versijas. Tālajām gaismām ir iestrādāts jaunais atstarotāju dizains, kā arī palielināts gaismas kūļa platums, lai uzlabotu redzamību nakts laikā. Tāpat ir palielināts integrētā indikatora izmērs.

 

Tām Qashqai versijām, kurām ir pilni LED lukturi, tagad ir raksturīgā dienas gaismas lukturu „bumeranga” forma, kas plešas visā lukturu bloka augšpusē. Tuvās gaismas tagad ir aprīkotas ar adaptīvo priekšējo lukturu sistēmu. Tas nozīmē, ka automobilim ir dinamiskas līkumgaismas, kas darbojas saskaņā ar automobiļa ātrumu un stūrēšanas darbībām. Šī ir pirmā reize, kad inteliģentie priekšējie lukturi ar adaptīvo priekšējo lukturu sistēmu ir izmantoti kādam Nissan automobiļa modelim Eiropā. Šī sistēma ļauj labāk izgaismot ceļa līkumus un tādējādi nodrošināt labāku redzamību un lielāku braukšanas drošību.

 

Tālās gaismas ir papildinātas ar jaunu integrētu dienas gaismas lukturu/indikatora lampiņas sistēmu, kuru veido četri jauni LED atstarotāji.

 

Arī Qashqai dzinēja pārsega dizains ir mainīts, veidojot tā malā taisnu līniju, nevis vienu līkni no viena sāna līdz otram. Dzinēja pārsegu tagad rotā jaunas un asas ieloces, kuru rādiuss ir 5 mm, tām esot biezākajām ielocēm, kādas jebkad radītas kādā Nissan Europe rūpnīcā.

 

Jaunā Qashqai aizmugurē pārveidotais bamperis rada mūsdienīgāku Premium klases dizainu. Atkarībā no izvēlētā automobiļa aprīkojuma līmeņa pirmo reizi pastāv iespēja izvēlēties starp diviem izteiktiem bamperiem. Abiem ir vienāds dizains, taču N-Connecta un augstākos aprīkojuma līmeņos tas ir aprīkots ar sudraba krāsas akcentu elementiem.

 

Qashqai „bumeranga” formas LED lukturu motīvs tagad ir izmantots visā aizmugurējo luktura dizainā, kas automobiļa aizmugurei liek vizuāli izskatīties platākai. Lēcu apvalkā ir iestrādāts trīsdimensionāls aerodinamikas elements, lai nedaudz palīdzētu samazināt gaisa pretestību un automobiļa ekspluatācijas izmaksas. Aizmugurējo lukturu iekšpuse tagad ir daudz tumšāka nekā agrāk. Automobiļa versijām, kurām tā uzstādīta, aizmugures dizainu lieliski papildina arī jaunā haizivs spuras tipa antena.

 

Viens no galvenajiem Qashqai uzlabojumu elementiem ir uzmanība attiecībā uz detaļām un niansēm, un nevienā citā vietā tas neatspoguļojas tik skaidri kā aizmugurējos automobiļa stāvvietā novietošanas sensoros. Iepriekš tie bija iebūvēti bamperī, bet tie nebija pilnībā vienā līmenī ar virsmu. Tagad tie ir vienā līmenī. Šīs izmaiņas ir nelielas, taču ievērojamas, un tās atspoguļo automobiļa jauno Premium klases kvalitāti.

 

Profila skatā Qashqai uzlabojumi atspoguļojas jaunajā Premium klases vieglmetāla disku dizainā – tie pieejami 17, 18 un 19 collu izmērā. Visi ir aerodinamiski uzlaboti, lai samazinātu gaisa pretestību. Lielākā izmēra vieglmetāla diskiem ir divi dizaina elementi, kas ir pilnīgs jaunums Nissan automobiļos Eiropā, un tie lieliski atspoguļo Qashqai Premium klases dinamiku. Visapkārt viendaļīgajiem apstrādātajiem vieglmetāla diskiem ir izveidoti nelieli posmi, savukārt ikvienam no pieciem spieķiem ir ļoti mēreni izliekta virsmas apdare.

 

Veiktās izmaiņas ir palielinājušas Qashqai kopējo garumu par 17 mm, kopējam garumam palielinoties no 4377 līdz 4394 mm. Tomēr automobiļa platums (1806 mm) un augstums (1595 mm) nemainās.

 

Qashqai virsbūves krāsu palete, kurā līdz šim ietilpa tīrtoņu, metālisks un pērļu toņu krāsojums, ir uzlabota, piedāvājot klientiem, kuri vēlas vēl vairāk atšķirties no citiem, divu jaunu, spilgtu automobiļa virsbūves krāsu izvēles iespējas – Vivid Blue un Chestnut Bronze.

 


Vēl pārliecinātāka braukšana.

 

Nissan raksturīga produktu iezīme ir pārliecinātas braukšanas nodrošināšana. Tā ir iezīme, kas ir ietverta ikvienā Nissan automobiļa modelī visā pasaulē. Tā nodrošina vienmērīgu un izsmalcinātu braukšanas pieredzi, kā arī precīzu un relaksētu stūrēšanu un vadāmību. Tās veiktspēja ir pārbaudīta un izvērtēta trīs situācijās – pārvietojoties pa lielceļiem, lauku ceļiem un pilsētā.

 

Nissan Qashqai vienmēr ir bijis atpazīstams ar pārliecināto braukšanas pieredzi, ko tas nodrošina. Tomēr jaunā Qashqai veiktspēja ir uzlabota vairākos veidos. Lai gan šie ir vieni no būtiskākajiem automobiļa uzlabojumiem, klientiem tie var nebūt ar acīm pamanāmi, taču rezultātus var viegli ievērot, radot vēl augstāku klientu drošības un uzticības sajūtu.

 

Nissan European Technical Centre izstrādātāju komanda izmantoja esošo Qashqai īpašnieku atsauksmes un savus pētījumus. Šī informācija lika tiem koncentrēties uz Qashqai braukšanas, vadāmības un stūrēšanas uzlabojumiem, lai padarītu to par vēl labāku automobili.

 

Braukšanas jomā prioritāte bija mierīgāku automobiļa virsbūves kustību un mazāku automobiļa svārstību nodrošināšana. Tas tika sasniegts, mainot amortizatoru regulējumu, samazinot katra atsevišķā riteņa atsperojuma pakāpi un modificējot gumijas detaļas. Palielināta ir arī sānsveres stabilizatora stingrība, lai uzlabotu vadāmību. Tagad, pateicoties automobiļa inteliģentajā brauciena kontroles sistēmā veiktajām izmaiņām, automobiļa virsbūve mazāk kustas, braucot pāri ceļa negludumiem.

 

Lai uzlabotu vadāmību, inženieru komanda ir radījusi daudz drošāku sajūtu un uzlabojusi līniju izsekojamību līkumos. Tas ir panākts ar jaunu, biezāku stūres vārpstu, kā arī mainot to, kāds spēks stūrējot jāpieliek centrālajai daļai.

 

Stūrēšanas jomā ir ieviesta jauna tehnoloģija – aktīvā atgriešanās kontrole –, kas nodrošina stūres dabiskāku atgriešanos centrālajā pozīcijā un uzlabo precizitāti braukšanas laikā. Jaunās stūres konstrukcija ietver jaunu dinamisku amortizatoru, kas nodrošina, ka autovadītāja rokas jūt mazāk vibrāciju.

 


Uzlabojumi trokšņu, vibrāciju un gaitas nevienmērīguma (NHV) mazināšanas jomā vēl labākai klientu pieredzei.

 

Jaunajam Qashqai būtiski uzlabojumi ir veikti trokšņu, vibrāciju un gaitas nevienmērīguma (NHV) mazināšanas jomā. Priekšējās sānu durvīs un aiz aizmugurējo riteņu arkām ir uzstādīts papildu un augstākas kvalitātes skaņas izolācijas materiāls. Ap priekšējām sānu durvīm ir uzstādīts papildu blīvējums, savukārt aizmugurējām sānu durvīm ir palielināts logu stiklu biezums no 3,15 mm uz 3,85 mm, lai uzlabotu braukšanas pieredzi aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.

 

Tā rezultātā ikviena Qashqai salonā ir samazināti ceļa un vēja radītie trokšņi. Tāpat 1,6 litru dīzeļdzinējs nodrošina mazāku dzinēja trokšņa iekļūšanu automobiļa salonā, patiecoties spēka piedziņas bloka kalibrācijas uzlabojumiem.

 

Klientiem klusāks automobiļa salons nodrošina Premium klases sajūtas un samazina nogurumu braukšanas laikā. Tas uzlabo arī mūzikas skanējumu un Bluetooth brīvroku tālruņa sistēmas lietošanas pieredzi. Nissan inženieri ir panākuši 5% runas saprotamības uzlabojumu, kad tiek uzturēta saruna automobilī, un tas ir vērā ņemams uzlabojums.

 

Qashqai vienmēr ir bijis spēcīgs aerodinamiskais sniegums, pateicoties kuram automobiļa īpašnieki var novērtēt mazas automobiļa ekspluatācijas izmaksas. Pat pēc visām jaunā Nissan Qashqai eksterjera dizaina izmaiņām tas ir saglabājis gaisa pretestības koeficientu – 0,32, kas ir viens no labākajiem šajā segmentā. Tam atbalstu sniedz jaunā turbulizatora (‘vortex generator’) tehnoloģija, kas ir uzstādīta automobiļa priekšējā bampera apakšdaļā. Šī tehnoloģija parasti tiek izmantota tikai aviācijas un kosmiskajā rūpniecībā, taču šajā gadījumā šie nelielie pacēlumi uz bampera apakšdaļas līdzenās virsmas šķeļ gaisa plūsmu zem automobiļa. Tas palīdz samazināt gaisa pretestību un samazina automobilī dzirdamā vēja radītā trokšņa līmeni. Nissan uzskata, ka šī ir jauna inovācija automobiļu aerodinamikā, un ir iesniedzi patenta pieteikumu.

 


Jaunas Nissan Inteliģentās mobilitātes tehnoloģijas, tostarp ProPILOT autonomās vadības tehnoloģija.

 

Nissan modernās tehnoloģijas, kas padara Nissan zīmola automobiļus tik ļoti pievilcīgus, no jauna definējot to, kā automobiļi tiek vadīti, kā tiem tiek nodrošināta jauda, un kā tie tiek integrēti sabiedrībā, sauc par Nissan Inteliģento mobilitāti. To mērķis ir ļaut Nissan autovadītājiem justies pārliecinātākiem, palielināt to aizrautību un spēju būt savienojamībā, vienlaikus uzlabojot arī drošību uz ceļa.

 

Kopš šis automobiļa modelis tika laists klajā 2007. gadā, Qashqai ir bijis Nissan centrālais elements tā centienos padarīt modernas tehnoloģijas plašāk pieejamas ikvienam. Līdz ar jaunā Qashqai laišanu klajā šī Nissan apņemšanās pret klientiem iegūst vēl plašākus apmērus.

 

2018.&